• Wauw! We hebben met z’n allen gezorgd voor een dik record aan verkochte Grote Club actie. Met 594 verkochte loten en daarbij een opbrengst van 1.425,60 euro is dit bijna een verdubbeling ten opzichte van vorig jaar. De extra verkoopmethode Online verkoop heeft hier een groot aandeel in gehad. Ons doel staat ieder jaar op 1.000,- euro en die is hiermee ruimschoots en voor de eerste keer behaald. Het lid dat de meeste loten heeft verkocht zal binnenkort bekend gemaakt worden, hij of zij krijgt een leuke prijs.

VV Jisp kan met deze bijdrage weer (als de omstandigheden dat toelaten) de gebruikelijke en misschien wat nieuwe sportieve en gezellige activiteiten voor de jeugdleden organiseren. Ideeën zijn altijd welkom.

We kunnen heel trots op jullie maar ook alle jeugdleden op hunzelf zijn met dit geweldige resultaat!

Dank gaat ook uit naar Ron Luttik die net als de afgelopen jaren de zaken rondom de clubactie heeft geregeld.

Uiteraard zijn dit soort ‘financieel-extra’s’ in deze barre tijden zeer welkom voor onze club. Wil je nog iets (meer) voor VV Jisp betekenen, zoals donateurschap of andere maatschappelijk partnerschap, kijk dan nog even verder op onze vernieuwde website onder ‘Sponsormogelijkheden’