• VV Jisp is opgericht op 14 april 1993. En dat betekent dat de vereniging vanaf dit jaar al weer 90 jaar bestaat. Dit is een flinke mijlpaal voor de vereniging en mag natuurlijk niet zo maar voorbij gaan. Het jubileum willen wij dit jaar dan ook groots gaan vieren.

In de komende periode wordt er achter de schermen flink gewerkt om een mooi programma voor te schotelen. Het Jubileumfeest zal plaatsvinden voor de jeugd op vrijdag 8 september, en voor de volwassenen op zaterdag 9 september. Deze dagen staan geheel in het teken van het 90 jarig bestaan van de vereniging. Wij willen als vereniging bijzondere, mooie en sportieve herinneringen graag met een ieder van jullie delen. Hierom zijn wij op zoek naar foto-/filmmateriaal van de afgelopen 90 jaar. Natuurlijk hebben wij als club al best veel in ons archief, maar wellicht heeft u nog wat speciale foto’s van unieke momenten die wellicht nog niet in ons bezit zijn. Heeft u materiaal wat u wilt delen? Mail dan naar [email protected]

Het programma voor 8 & 9 september

Vrijdagavond (Jeugd)

Voetbalspelletjes, BBQ, Kamperen op camping VV Jisp

Zaterdag (Volwassenen)

Reünie (walking)voetbal toernooi 7*7 voor (oud)leden (m/v)

“The Battle” tussen Marcel Blank & Jan Koene

Jubileumfeest voor (oud)leden in dorpshuis “de Lepelaar” met oa muziek van “Hasta La Vista”

Tot de jubileum viering zo ver is, willen wij jullie kennis laten maken met personen die wat hebben betekent hebben voor de vereniging. Dit willen wij doen doormiddel van diverse interviews af te nemen. Deze interviews komen onder de rubriek “Hoe is het nu met….”

Wij zullen u op de hoogte houden middels een apart kop op de website VV Jisp, houdt tevens onze social mediakanalen in de gaten.

Wij hopen samen met jullie een gezellige periode tegemoet te gaan, waarin het 90-jarig jubileum centraal staat!

Met vriendelijke groet,

Jubileumcommissie VV Jisp